fbpx

الشروط والاحكام

الشروط والاحكام 

الشروط والأحكام

  1. يتعهد العميل بالتعامل بكامل اللباقة والإحترام والإنسانية مع الممارس الصحي اثناء تواجده في منزل العميل وللشركة الحق في إتخاذ جميع الإجراءات القانونية خلاف ذلك.
  2. تلتزم فينتا للرعاية الطبية المنزلية بتقديم الخدمة للعميل بمنتهى الشفافية والإلتزام والإحترام.
  3. تلتزم فينتا للرعاية الطبية المنزلية بتوجيهات وزارة الصحة فيما يتعلق بالحفاظ بخصوصية المريض وعدم مشاركة أي معلومات الا بموافقة خطية منه.
  4. في حال تم الإلغاء قبل تقديم الخدمة بمدة لا تقل عن ساعتين يتم استرداد المبلغ كاملا في الحساب الذي تم الدفع منه. وفي حال تم الإلغاء وكان متبقي أقل من ساعتين على تقديم الخدمة يتم خصم 5% من القيمة المدفوعة على ألا يقل ذلك عن 50 ريال وذلك تعويضا عن وقت الممارس المحجوز لخدمة المريض وينطبق ذلك على إلغاء إحدى جلسات البرنامج.
  5. في حال تم إلغاء الخدمة بعد وصول الممارس الصحي إلى منزل العميل وقبل البدء بتقديم الخدمة يتم خصم 15% من القيمة المدفوعة على ألا يقل ذلك عن 150 ريال وذلك تعويضا عن وقت الممارس المحجوز لخدمة المريض وتكلفة مواصلاته وينطبق ذلك على إلغاء إحدى جلسات البرنامج بعد وصول الممارس الصحي.
  6. لا يحق للعميل المطالبة بإسترجاع أي مبالغ مالية بعد تقديم الخدمة.
  7. إذا كان العميل مشترك في أحد برامج العلاج الطبيعي وتم الإلغاء بعد جلسة واحدة أو عدة جلسات دون إكتمال البرنامج يتم إحتساب عدد الجلسات المنجزة بالسعر المنفرد للجلسة الواحدة (375 ريال) مع إرجاع المبلغ المتبقي في الحساب الذي تم الدفع منه.
  8. بناء على رغبة المريض أو من ينوب عنه يتم الإتفاق بين الطرفين على إيقاف خدمة مساعدة التمريض مؤقتا في حال دخول المريض المستشفى أو العناية المركزة على أن يتم تحديد بداية تاريخ التوقف وإسئناف الخدمة كتابة .

Terms and Conditions

  1. The client must deal in full courtesy, respect, and humanity with the health practitioner while he is at the customer’s home. The company has the right to take all legal measures otherwise.
  2. Venta Home Healthcare is committed to providing the customer with the utmost transparency, commitment, and respect.
  3. In Venta Home Healthcare we adhere to the directives of the Ministry of Health regard to maintaining patient privacy and not sharing any information without a written consent.
  4. In case of cancellation takes place at least two hours before the service is provided, the full amount will be refunded in the account from which it was paid. In case of cancellation and less than two hours remaining to provide the service, 5% will be deducted from the value paid, provided that is not less than 50 riyals, in compensation for the time of the practitioner reserved.
  5. In case that the service is canceled after the health practitioner’s arrival at the customer’s home and before the start of the service, 15% of the value paid will be deducted, provided that this is not less than 150 riyals, in compensation for the time of the practitioner reserved and the cost of transportation.
  6. The customer is not entitled to claim any refund after providing the service.
  7. If the customer is a participant in one of our home care programs or physiotherapy programs and the cancellation is done after one or several sessions without completing the program, the number of completed sessions is calculated at the single price per session with the remaining amount returned in the account that was paid from.
  8. At the request of the patient or his representative, the two parties agree to stop the nursing assistance service temporarily in the event if the patient enters the hospital or intensive care and provide the beginning of the date of stopping and resuming the service and determined in writing.

4499 ريال للسنة كاملة 

العرض لفترة محدودة 

  • يتوفر خدمة التقسيط الميسر خلال فترة البرنامج – بدون شروط او قيود